voor uw belangenbehartiging

E-mailadres Afdrukken PDF

Winkeliers in het bestuur:

Roosmarijn Saat van Gimsel Rotterdam: Zij heeft de winkel overgenomen van haar ouders. Roosmarijn is voorzitter van de vereniging, neemt deel in de stuurgroep CWA, en vertegenwoordigt de vereniging in de Raad van Toezicht van Bionext en het Vakcentrum. Roosmarijn is de initiatiefnemer van de vereniging en  wil zich inzetten voor kwaliteit en verbinding van winkeliers.

Arjan Nijdam van Ekoplaza Alkmaar en Schoorl: Hij is begonnen als biologisch boer en daarna verder gegaan als ondernemer. Arjan is secretaris en mede-initiatiefnemer van de Biowinkelvereniging. Arjan vindt het zelfstandig ondernemerschap belangrijk. Arjan vertegenwoordigt de Ekoplaza franchisewinkels.

Pieter Tent van Natuurwinkel: Pieter vertegenwoordigt de franchisenemers van de Natuurwinkel.

Vertegenwoordiging winkelformules in het bestuur:

Merle Koomans namens Odin winkels: Directeur Odin. Deze biologische voedselcoöperatie met inmiddels al een paar duizend consumentenleden is volledig eigenaar van het bedrijf en dus ook van alle Odin winkels. Merle gelooft in dienstbaar ondernemerschap, dus niet ondernemen voor persoonlijk gewin, maar voor het geheel.

Steven van Wijk namens Natuurwinkel

Erik Jan van de Brink namens de Ekoplaza filialen

Wiljo Kuenen namens de Groene Weg slagers

Bestuursleden